Becayiş İlanları Platformu
Becayiş İlanları Platformu
Keşfet
Anasayfa
İlanlar
Nasıl Çalışır?
Blog
Forum
Yorumlar
İletişim

3+1 Tıbbi Sekreter Becayiş Hakkı Varmı?

Yardımlaşma kategorisinde kamu personeli becayiş deneyimi ve yanıtları.

VG
V**** G*******
Topluluk üyesi
Konu İçeriği
Arkadaşlar selamlar 3+1 Tıbbi sekreter olarak çalışıyorum. 3. Yılımı yeni doldurdum. İlan verdim uygulama 2kişiyle eşleştirdi. anlaştık aramızda dilekçe vereceğiz ama becayiş hakkım varmı bilmiyorum. Deneyelim diyoruz bilgisi olan varmı? Sonuç ne olur?
240 okunma 6 yanıt

Yanıtlar

Konuyla ilişkili yanıtlar.

6 yanıt
Ferhat SEFER
Ferhat SEFER
Sağlık Bakanlığı / Tıbbi Sekreter
4.yıl dolmadan olmuyor arkadaşım
KN
K**** N*** E***
Topluluk üyesi
Bende aynı durumdan müzdaribim ama 4. Yıl dolmadan becayiş yapılamıyormuş. 6 ay bekleyeceğim.
VG
V**** G******* Konu Sahibi
Topluluk üyesi
@KübraNurE*** Biz deneyelim diyoruz 1yıl diyende var 4yıl diyende.
KN
K**** N*** E***
Topluluk üyesi
Özlük birimine sordum öyle dediler bana ama genede siz bilirsiniz deneyin bakalım. Sonucu buradan yazarsanız sevinirim.
VG
V**** G******* Konu Sahibi
Topluluk üyesi
@KübraNurE*** Olur tabi bilgi veririm.
VG
V**** G******* Konu Sahibi
Topluluk üyesi
@KübraNurE*** Teşekkür ederim

Çerez tercihlerinizi yönetin

becayis.net'i güvenli ve verimli çalıştırmak için zorunlu çerezleri kullanıyoruz. Analiz ve reklam çerezleri yalnızca tercihinizle etkinleşir; reklam alanlarını sayfa deneyimini bozmayacak şekilde sınırlandırırız.

Çerez Politikası