Becayiş İlanları Platformu
Becayiş İlanları Platformu
Keşfet
Anasayfa
İlanlar
Nasıl Çalışır?
Blog
Forum
Yorumlar
İletişim

Becayiş başvurusu hakkında yardım!

Yardımlaşma kategorisinde kamu personeli becayiş deneyimi ve yanıtları.

GK
G***** K*******
Topluluk üyesi
Konu İçeriği
Merhaba arkadaşlar. Yarın becayiş yapmayı deneyeceğiz ama bunun için herhangi bir evrak gerekiyormu?
Yoksa iki tarafında kendi il sağlık müdürlüğüne dilekçe yazması yeterli mi?
158 okunma 11 yanıt

Yanıtlar

Konuyla ilişkili yanıtlar.

11 yanıt
SK
S***** K******
Topluluk üyesi
merhaba 4bli miydiniz
SF
S**** F****
Topluluk üyesi
Sonuç ne oldu haber varmı ?
Sevda Kılınç Erden
Sevda Kılınç Erden
Sağlık Bakanlığı / Ebe
Hayırlı olsun sonuçlanınca bilgi verirmisiniz?
VG
V**** G*******
Topluluk üyesi
Hayırlı olsun
GK
G***** K******* Konu Sahibi
Topluluk üyesi
@VedatG*** Teşekkürler
M******* Ö*****
Topluluk üyesi
Dilekçelerinizi verin yeterli hocam. Başka evrak gerekmiyor.ikiniz içinde hayırlı olsun olumlu olur inşallah
GK
G***** K******* Konu Sahibi
Topluluk üyesi
@MuzafferÖ*** İnşallah çok teşekkür ederim
KN
K**** N*** E***
Topluluk üyesi
Hakkınızda hayırlısı olsun. Kadronuz nedir?
GK
G***** K******* Konu Sahibi
Topluluk üyesi
@KübraNurE*** Teşekkür ederim. 657 lisans hemşire
KT
Kemal Tekin
Kamu personeli
İki taraf dilekçe verse teterli kardeşim. Hayırlı olsun inşallah
GK
G***** K******* Konu Sahibi
Topluluk üyesi
@KemalT*** Çok teşekkür ederim

Çerez tercihlerinizi yönetin

becayis.net'i güvenli ve verimli çalıştırmak için zorunlu çerezleri kullanıyoruz. Analiz ve reklam çerezleri yalnızca tercihinizle etkinleşir; reklam alanlarını sayfa deneyimini bozmayacak şekilde sınırlandırırız.

Çerez Politikası